Om een product toe te voegen,
klikt u op het
LOG IN
Klantenservice
Indien je een klacht hebt, verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door te bellen naar 085 018 28 19 of door een e-mail te sturen naar [email protected].
Telefonisch zijn wij op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 09:00 uur - 17:00 uur te bereiken.
Wij zullen klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, zullen wij deze binnen uiterlijk 3 werkdagen beantwoorden. Indien wij jouw klacht niet kunnen oplossen, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website www.sgc.nl.
Heb je een vraag over jouw bestelling? Dan helpt het als je direct in de e-mail het ordernummer erbij vermeldt. Wanneer er vragen zijn horen wij dat graag en ook met tips of advies proberen wij zoveel mogelijk te doen. Dit alles kan worden gedaan via het e-mailadres: [email protected]
Informatie over het retourneren van bestellingen kun je vinden onder het kopje 'Retourneren' of klik hier.