Contact
Waarmee kunnen we je helpen? Bij onze FAQ met de meest gestelde vragen geven we al antwoord op vragen over bezorgen, retourneren en betaalmogelijkheden.
Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet uit? Geen zorgen – Saskia van onze klantenservice helpt je graag verder. Ze staat van maandag tot en met vrijdag voor je klaar tussen 09:00 en 17:00 uur.
Let op: Op dit moment ondervinden we problemen met het versturen van e-mails naar Outlook-adressen, zoals Hotmail. We werken samen met Microsoft aan een oplossing. Hierdoor kan het voorkomen dat onze reactie iets langer op zich laat wachten dan je van ons gewend bent. Bedankt voor je begrip!
Stuur Saskia een berichtje of bel even
📞 085 018 28 19
✉️ klantenservice@95percent.nl
Via e-mail ontvang je op werkdagen binnen 48 uur een reactie. Heb je een vraag over je bestelling? Voeg dan alsjeblieft meteen je bestelnummer toe – dan kunnen we je sneller helpen.
Saskia is het vaste aanspreekpunt van onze klantenservice. Met haar nuchtere aanpak en snelle reacties zorgt ze dat je snel weer verder kunt. Grote kans dat je haar aan de lijn krijgt of een mailtje van haar ontvangt!
Let op: we zijn het weekend en op feestdagen niet aanwezig.
Contact 95store in Amersfoort
Onze 95percent winkel bevindt zich aan de welbekende Langestraat 53 in Amersfoort. Dit is een exclusieve collectie die wordt aangeboden in onze winkel in Amersfoort. Deze refurbished schoenen vind je niet terug op de online store. Het is daarom niet mogelijk om items van de online webshop te retourneren in de winkel.