Om een āāproduct toe te voegen,
klikt u op het
LOG IN
Bestellen en levering
Bezorging van je bestelling
Je bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd. Zodra de betaling is afgerond, wordt je bestelling verwerkt door onze fulfilment partner. Zij zorgen ervoor dat bestellingen die voor 22:00 uur besteld zijn, de volgende dag geleverd worden.
Afleveradres
De bestelling wordt op het opgegeven adres bezorgd. Als wij je opgegeven adres niet kunnen vaststellen dan wordt de bestelling niet geaccepteerd. Heb je het verkeerde adres opgegeven dan is 95percent hier niet voor aansprakelijk.
Wij leveren onze producten in Nederland, Duitsland, België en Luxemburg.
Leveren op een ander adres
Het is mogelijk jouw bestelling op een ander adres dan het factuuradres te ontvangen, bijvoorbeeld op je werk. Als je dit wenst, kun je dit aangeven tijdens het bestelproces.
Verzending
Voor het verzenden van bestellingen rekenen wij bij bestellingen vanaf €50,00 geen verzendkosten. Als je je schoenen wil retourneren moet je binnen 14 dagen je retour aanmelden. De instructies staan op de meegeleverde pakbon.
Retourneren is gratis. Ook de verzendkosten krijg je als je alles retourneert terug.
Lees meer over onze klantenservice en het retourneren van schoenen op onze pagina "Klantenservice en Retourneren".
Het retourneren vanuit Duitsland, België en Luxemburg is voor de rekening van de consument.
Bezorgmethode
Al onze pakketten naar Nederland en België worden verstuurd met PostNL. Zodra je bestelling verwerkt en aangemeld is bij PostNL ontvangt je van ons een e-mail met een track & trace code.
Je kunt met deze code en jouw postcode de bestelling online volgen bij PostNL.Wanneer je geen track & trace code hebt ontvangen willen wij je vragen om contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen de track & trace code aan de hand van het bestelnummer opzoeken en aan je verstrekken.