8.9/10 uit 700+ beoordelingen

Log in

Uw Wachtwoord Vergeten?
  • Mijn account
  • Mijn winkelwagen
  • Afrekenen
  • Inloggen
Mijn account
95percent.nl
  • Shop
  • Hoe het werkt
  • FAQ
  • Shop
  • Hoe het werkt
  • FAQ
  •  Kosteloos retourneren
  •  Voor 21:30 besteld, morgen in huis
  •  Betaal achteraf
  •  Tot 75% korting op de verkoopprijs
  • Shop
  • Hoe het werkt
  • FAQ
  • Mijn winkelwagen
  • Mijn account

Bestellen en levering

Bezorging van je bestelling 
Je bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd. Zodra de betaling is afgerond wordt je bestelling verwerkt door onze fulfilmentpartner. Zij zorgen ervoor dat als je op werkdagen voor 21.30 uur besteld, je je bestelling morgen in huis hebt.

Afleveradres
De bestelling wordt op het opgegeven adres bezorgd. Als wij je opgegeven adres niet kunnen vaststellen dan wordt de bestelling niet geaccepteerd. Heb je het verkeerde adres opgegeven dan is 95percent.nl hier niet voor aansprakelijk.

Wij leveren onze producten in Nederland, België en Luxemburg.

Leveren op een ander adres
Het is mogelijk uw bestelling op een ander adres dan het factuuradres te ontvangen, bijvoorbeeld op uw werk. Als u dit wenst, kunt u dit aangeven tijdens het bestelproces.

Verzending
Voor het verzenden van bestellingen rekenen wij geen verzendkosten. Als je je schoenen wil retourneren moet je binnen 14 dagen na levering een e-mail naar info@ 95percent.nl sturen om de overeenkomst te herroepen, het retourneren van schoenen is dan gratis. Lees meer over onze klantenservice en het retourneren van schoenen op onze pagina "Klantenservice en Retourneren".

Voor België en Luxemburg zijn de verzendkosten €9,95. Het retourneren vanuit België en Luxemburg is voor de rekening van de consument.

Bezorgmethode
Al onze pakketten naar Nederland worden verstuurd met PostNL. Voor België maken wij gebruik van DPD. Zodra uw bestelling verwerkt en aangemeld is door ons bij PostNL ontvangt u van ons een e-mail met een track & trace code.
U kunt met deze code en uw postcode de bestelling online volgen bij PostNL.Wanneer u geen track & trace code heeft ontvangen willen wij je vragen om contact met onze klantenservice op te nemen. Zij kunnen de track trace code aan de hand van het bestelnummer opzoeken en aan u verstrekken.

Informatie

  • Over ons
  • Hoe het werkt
  • FAQ
  • Retourneren
  • Aanmelden als leverancier
  • Bestellen en levering
  • Algemene voorwaarden

Reviews van klanten

Klantenscore 8,9 / 10 op basis van 733 beoordelingen

Contact

Wij staan 24/7 klaar om u te helpen

  •   Bel +31 611423377
  •   WhatsApp klik dan hier
  •   Stuur een e-mail

Volg ons op

  •  
  •  
  •  
  •  

Betaalmethoden

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Copyright © 2021 95percent NL All rights reserved.
  • Cookie Settings
  • Klantenservice
  • Privacybeleid
  • Sitemap